Monday, March 23, 2009

KBM: Setahun Berlalu...





Tanggal 15 Mac 2008, terlakar sejarah peribadi dalam hidup ana di mana ia merupakan titik permulaan ana mengenali KBM ~ Keindahan Bersama Mu. Terasa pantasnya masa itu berlari kerana kini genaplah setahun ana mengenali KBM dan insyaallah pada 19 April 2009 ini genaplah setahun ana menjadi sebahagian dari family team KBM KL.

Setahun yang berlalu terasa begitu singkat, namun terlalu banyak kenangan yang dikongsi bersama family team KBM KL. Dan nama "KAK YONG" itu sendiri lahir dari program KBM. Sesungguhnya terlalu indah saat-saat bersama kalian wahai keluarga KBM KL... Di sini ana beroleh kasih ayah dari Pak Long, Pak Ngah, Pak Andak dan Pak Kay. Di sini ana beroleh kasih emak dari Ummi Ida, Mak Long dan Mak Andak. Di sini ana beroleh kasih adik-beradik dari Abang Bai, Kak Sodd, Kak Nina, Mia, Kak Ngah, Anjang, Angah, Fahri, Yasser, Zar, Nurull dan ramai lagi... Sesungguhnya ukhwah ini begitu indah untuk dirasai, ukhwah ini begitu indah untuk dikenangi...

Yang pastinya DIA yang mengatur setiap pertemuan ini dan DIA juga yang mengatur setiap perpisahan. Sebagai manusia ana hanya mampu merancang namun DIA yang bisa merealisasikannya. Andai perpisahan yang berlaku selepas ini, pastinya kalian takkan mungkin ana lupakan.

Syukran jazilan buat semua atas tunjuk ajar yang diberikan. Syukran jazilan buat Abang Bai dan Pak Kay yang tak pernah putus-putus beri keyakinan untuk ana mengendalikan slot walaupun adakalanya ana sendiri tidak yakin dengan kebolehan diri. Syukran jazilan juga atas kepercayaan yang diberikan selama ini. Nilainya terlalu besar buat ana.

Di kesempatan ini, ana ingin memohon jutaan kemaafan andai selama ukhwah ini terjalin, ada hati yang terguris dengan lisan dan afal ana. Terlalu banyak kekurangan diri ini kerana diri ini hanya insan kerdil, insan yang banyak kekurangan. Insyaallah, andai ada jodoh pertemuan selepas ini, kita pasti akan bersama lagi. Namun andai perpisahan yang DIA tetapkan, moga diri ini tetap dalam ingatan.

Syukran jazilan atas segala-galanya... Uhibbukum fillah abadan abada...


Gambar dari Adik Ika yang nakal...

No comments:

The Rest of My Life...


Reben Kehidupanku...

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers